duminică, 4 ianuarie 2015

Desenele poetei Renata Verejanu - o paletă a biografiei poetei...












Desenele poetei Renata Verejanu 
au înfrumuseţat mai multe numere 
ale Revistei Micul Prinţ 
şi ale Ziarului Copiii Europei 
precum şi cărţile de poeme ale scriitoarei.

Reporter MP




Mi-au plăcut urătorii de azi seara,
 care au încheiat urătura cu cuvintele:
  E destul să zici:   
   Ofranda omeniei, 
  Metafora nemuririi, 
  Virgula amendată,
  Provocaţi-mă... să devin genială...

   şi dacă mai cunoşti şi   
Eu am ştiut să fac din viaţa mea o sărbătoare... 
 "În lumea Renatei Verejanu, Maxime şi cugetări",
  "În lumea Renatei Verejanu, Interviuri"  
conştientizezi biografia unui mare poet...   

Şi cauţi biobibliografia 
  "Poetul metaforei în flăcări - Renata Verejanu"   

sau alt volum: 
  Geniul invizibil al poeziei basarabene... 

  Noi cunoaştem mai mult decât alţii:
  ce a însemnat ca un jurnalist/poet să fondeze (în 1991) 
prima structură  mass-media cu adevărat liberă şi independentă... când toţi nomenclaturiştii erau în putere şi doar mimau democraţia...

 La Mulţi Ani, doamnă Poet...






















Generaţia perioadei de tranziţie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu