duminică, 21 februarie 2010

Salutul lui Dan Verejanu


Dragi voluntari din lumea întreagă,

Faceţi ca noi, faceţi mai bine decât noi... Noi am fost printre primii în partea aceasta a Europei... Şi am dus pe umerii firavi de copii şi adolescenţi tot greul... Dar nimeni, niciodată nu a văzut lacrimile sufletului nostru. Acum, după două decenii de muncă asiduă, de la primul proiect – Cenaclul „Grai Matern”, lansat în ajun de Crăciun 1988, cu începerea unei activităţi foarte ample în 1989, şi până la proiectul din 2009 – Viaţa ca o sărbătoare, pe care-l vom desfăşura în primele zile ale lui 2010, perioadă în care am lansat peste o sută de proiecte şi am creat prestigiul Moldovei în lume, ONG-urile din Reţeaua OMCT nu au aşteptat ca cineva să le ofere înalte distincţii... Din toţi aceşti douăzeci de ani, anul 2009 a fost cel mai greu an din viaţa noastră, a fost cel mai primejdios, şi în această luptă cu răul, ca să-l biruim, am produs foarte mult bine, astfel anul 2009 a fost şi cel mai rodnic...
Ce zicem la finele acestui an, noi, voluntarii de la ONG-urile Reţelei OMCT?
Eu am ştiut să fac din viaţa mea o sărbătoare, vorba poetului. Şi am dori să poată
zice astfel fiecare cetăţean al ţării mele, fiecare cetăţean european, fiecare cetăţean indiferent în ce colţ al lumii trăieşte.

Cu drag de voi,

Dan Verejanu,
Revista Micul Print

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu